Gepubliceerd op 09-10-2021

Voedselbank actie

De leden van Scouting Valburg hebben bij familie, vrienden en buren levensmiddelen ingezameld om deze te kunnen doneren aan de Voedselbank Overbetuwe.

Om te weten wat het best ingezameld kon worden is er van te voren een lijst gedeeld waarin staat aan welke levensmiddelen vooral behoefte is.

Vrijdag 16 juli was het dan zover. Leden van onze speltakken en het bestuur hebben de levensmiddelen overhandigd aan de Voedselbank Overbetuwe, afdeling Elst.
Bij deze voedselbank komen inwoners uit de dorpen Elst, Valburg, Driel, Slijk-Ewijk, Nijmegen-Noord, Herveld en Heteren.

Peter Ovink (coördinator) en Theo van Beuningen (teamleider Elst) waren aanwezig om alles in ontvangst te nemen. Zoals jullie kunnen zien op bijgaande foto was het een flinke bijdrage.

Peter en Theo willen dan ook namens alle gebruikers van de Voedselbank de leden van Scouting Valburg bedanken voor hun gulle gift. Het komt zeker goed terecht!