Gepubliceerd op: 18-03-2024 13:59

NLdoet 2025

?? maart 2025, NLdoet

Heb je een paar uurtjes over, wil je lekker in de frisse lucht de handen uit de mouwen steken? Kom dan helpen bij Scouting Valburg. Er zijn een aantal klussen die we aan willen pakken om de jeugd van Valburg en omgeving een mooi onderkomen te geven.
Ook al is het maar een uurtje, je bent van harte welkom.

We beginnen om 10.00 uur en stoppen om 16.00 uur. De koffie, thee en de lunch is geregeld.

Wil je meedoen meld je dan aan via nldoet@scoutingvalburg.nl. Laat wel even weten met hoeveel personen en welke uren dat je aanwezig kan zijn!

Vele handen maken licht werk! Zien we jou op ?? maart?