Spreekbeurt pakket Welpen/Scouts

Ben jij ook zo enthousiast over Scouting als onze nieuwe Chief Scout Prof. Dr. Freek Vonk?
Voor een klein bedrag kan jij een hele toffe spreekbeurt houden op je school!

Het spreekbeurtpakket bevat veel leuke informatie over Scouting. Je vindt in het pakket o.a.:
- Een knallende poster om je spreekbeurt op te vrolijken, met veel handige informatie over Scouting
- Acht uitnodigingskaarten voor de meest enthousiaste klasgenootjes om te komen kijken bij je Scoutinggroep

Spreekbeurtpakket welpen (7-11 jaar)
Het spreekbeurtpakket voor welpen is volledig in junglestijl! In het pakket voor welpen zit naast alles wat hierboven al genoemd staat een daarnaast een leuke doe-kaart die je kunt kopiëren voor je klasgenoten. Bovendien zit er in het pakket een kaartje bij dat je aan ons terug kunt sturen. Daarop kan de meester of juf invullen hoe goed je spreekbeurt ging en wij (Scouting Nederland) sturen je als beloning een mooie spreekbeurtbadge.

Spreekbeurt- en werkstukpakket scouts (11-15 jaar)
Het spreekbeurtpakket voor scouts (11-15 jaar) is meer gericht op het maken van een werkstuk of presentatie over Scouting.

Oh ja, en vergeet niet over je eigen kluppie de Welpen, Scouts van Scouting Valburg te vertellen! Heb je hierbij hulp nodig vraag het aan je leiding.

Een cadeautje voor je klas!
Breid je spreekbeurtpakket optioneel uit met een leuk cadeautje voor je klas. Je kunt kiezen uit een sleutelhanger of ritspiefjes (leuke lintjes voor aan de rits van je jas of vest). De sleutelhangers en ritspiefjes zijn ook los verkrijgbaar.

Let op: het cadeautje voor de klas zit vanaf niet meer standaard bij het spreekbeurtpakket, dit kun je apart mee bestellen.

Krijg een spreekbeurtbadge van Scouting Nederland!
In het pakket vind je een antwoordkaart die je kunt laten invullend oor de meester of juf. Als je die naar Scouting Nederland opstuurt ontvang je een unieke spreekbeurtbadge! Als je vragen hebt over de spreekbeurtbadge kun je mailen naar
info@scouting.nl.

Bestellen kan via deze link: https://www.scoutshop.nl/spreekbeurtpakket