Gepubliceerd op 01-09-2023

Scouting Valburg Seizoen 2023 - 2024

Na de vakantie op 2 september beginnen we traditie getrouw het nieuwe seizoen met het 'overvliegen'. Met alle drie de speltakken zullen de leden die van speltak wisselen op ludieke wijze worden 'overgevlogen'. Meer info hierover lees je in de (ouder)groeps-app.

Als alle plichtplegingen zijn afgerond en er weer ruimte is gecreëerd voor nieuwe leden
* starten op vrijdag 8 september de Scouts en de Explorers met hun reguliere opkomsten. De Welpen starten op zaterdag 9 september. Meer info via de groeps-app of de mail.

*Alle ouders/verzorgers van nieuwe leden ontvangen ruimschoots voor het nieuwe seizoen bericht over de eerste opkomst/snuffelen.

Mocht je nog vragen hebben over b.v. wachtlijsten of over het nieuwe seizoen kan je altijd contact opnemen met de speltak, klik hier!