Gepubliceerd op: 20-07-2023 10:14

Explorers doen mee met de Jantje Beton actie

Van 7 t/m 12 maart 2022 collecteren de Explorers voor Jantje beton.

Wat is Jantje Beton?
Jantje Beton is hét goede doel dat zich sinds 1968 samen met kinderen en jongeren inzet voor meer en uitdagender speelruimte en meer speelkansen. Jaarlijks doen ruim 350.000 kinderen mee aan de activiteiten en projecten van Jantje Beton. Kinderen en jongeren in kwetsbare (speel)posities krijgen hierbij extra aandacht. Wij willen bereiken dat álle kinderen en jongeren in Nederland dagelijks kunnen spelen en bewegen. Kinderen moeten steeds meer en spelen steeds minder, terwijl spelen het belangrijkste én het leukste onderdeel is van een gezond leven.

50% van de opbrengst is voor de collecterende club en besteden de Explorers aan hun expeditie, de andere 50% is voor de projecten van Jantje Beton.

Daarom zegt Jantje Beton … STOP NOOIT MET SPELEN!

Voor meer informatie https://jantjebeton.nl/