Bijgewerkt op: 08-08-2023

De speltak Scouts is er voor de jeugd van 11 tot 15 jaar.
 (Ben je 1 september van het nieuwe seizoen15 jaar dan ga je naar de Explorers)

De activiteiten die worden georganiseerd zijn voor echte scouts en iedereen kan/mag meedoen zoals kampvuur maken, vlotten bouwen en schommels pionieren. We doen aan spoorzoeken in het donker en je leert ook nog wat.

We maken een programma voor enkele maanden vooruit en plannen bijzondere opkomsten voor het hele seizoen. Zo kunnen de ouders het een en ander in de agenda’s zetten.

We gaan 2 keer op kamp. In oktober gaan we op HAPS kamp met primitieve overnachtingen en
in de zomervakantie gaan we 7 dagen op kamp en slapen we in tenten. (Note: alle activiteiten onder voorbehoud.)

Iets voor jou? Je mag 3 keer komen snuffelen om te kijken of je het wel leuk vindt.

Opkomst: vrijdagavond van 19.00 tot 21.00 uur
Leiding: Dorien, Robbert en Wendy

De Scouts en hun leiding zijn dringend op zoek naar een collega leiding (m/v). Iets voor jou? Klik hier!